facebook

instagram

instagram

vyhledavani

 

Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020 https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2020-515, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu a dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1999-106.

  • 1. Název

    • Město Miroslav

  • 2. Důvod a způsob založení

  • Vznik obcí je zakotven v ústavním zákoně ČNR č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky.

    Dle § 1 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, je obec základním samosprávným společenstvím občanů, tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce.

    Dle § 2 odst. 1  a 2 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, je obec veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek.  Vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající. Pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů.

    Město Miroslav spravuje své záležitosti samostatně – v samostatné působnosti a dále vykonává též přenesenou působnost – pověření výkonem státní správy v rozsahu uvedeném v § 61 zákona  č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, tj. v rozsahu pověřeného obecního úřadu.

  • 3. Organizační struktura

  • 4. Kontaktní spojení

    • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

      • oficiální

        Město Miroslav

        nám. Svobody 1/1
        671 72 Miroslav

    • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

      • oficiální

        Město Miroslav

        nám. Svobody 1/1
        671 72 Miroslav

    • 4.3 Úřední hodiny

      Omezení úředních hodin z důvodu bezpečnostních opatření Vlády ČR

      úřední hodiny pokladny:
      pondělí a středa 7:00 - 17:00 (11:30 - 12:00 polední přestávka)

      úřední hodiny ostatních úředníků:
      pondělí a středa 12:00 - 17:00

      • Pondělí: 7:00 - 17:00 (úřední hodiny - přestávka 11.30 - 12.00)

      • Úterý: 7:00 - 15:00 (pracovní doba - přestávka 11.30 - 12.00)

      • Středa: 7:00 - 17:00 (úřední hodiny - přestávka 11.30 - 12.00)

      • Čtvrtek: 7:00 - 15:00 (pracovní doba - přestávka 11.30 - 12.00)

      • Pátek: 7:00 - 13:30 (pracovní doba - přestávka 11.30 - 12.00)

    • 4.4 Telefonní čísla

      • pevná linka: 515 333 201

      • pevná linka: 515 266 451

    • 4.5 Adresa internetových stránek

    • 4.6 Adresa podatelny

      • oficiální

        Město Miroslav

        nám. Svobody 1/1
        671 72 Miroslav

    • 4.7 Elektronická adresa podatelny

      • podatelna: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    • 4.8 Datová schránka

      • vg8bcqd

  • 5. Případné platby lze poukázat

    • Číslo účtu: 19-3927741, kód banky: 0100

  • 6. IČO

    Identifikační číslo

    • 00293164

  • 7. Plátce daně z přidané hodnoty

    Daňové identifikační číslo

    • CZ00293164

  • 8. Dokumenty

  • 9. Žádosti o informace

  • 10. Příjem podání a podnětů

  • Formulář žádosti o informace podle zákona č. 106 [DOCX, 14 kB]

  • 11. Předpisy

    • 11.1 Nejdůležitější používané předpisy

    • 11.2 Vydané právní předpisy

  • 12. Úhrady za poskytování informací

    • 12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

      Rada města na své 82. schůzi pod bodem č. 5 schválila sazebník úhrad za poskytování informací s účinností od 1. dubna 2021.

      Za poskytnutí vyžádané informace je stanoven vnitřním předpisem poplatek, který vychází ze mzdových, materiálových a doručovacích nákladů (poštovné, je-li informace zasílána).

      1. Kopírování na kopírovacích strojích, tisk na tiskárnách PC:
      Černobílé
      Formát A4 jednostranný 1,50 Kč/A4
      Formát A4 oboustranný 2,00 Kč/A4
      Formát A3 jednostranný 2,50 Kč/A3
      Formát A3 oboustranný 3,00 Kč/A3
      Atypické materiály (větší jak A3, jednostranné, oboustranné) - individuální kalkulace nákladů

      Barevné
      Formát A4 jednostranný 2,50 Kč/A4
      Formát A4 oboustranný 5,00 Kč/A4
      Formát A3 jednostranný 5,00 Kč/A3
      Formát A3 oboustranný 10,00 Kč/A3
      Atypické materiály (větší jak A3, jednostranné, oboustranné) - individuální kalkulace nákladů

      Sazebník úhrad za poskytování informací v celém znění naleznete níže.

    • 12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytování informací

  • 13. Licenční smlouvy

    • 13.1 Vzory licenčních smluv

    • 13.2 Výhradní licence

  • 14. Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím

    • 14.1. Rozsudky

    • 14.2. Výdaje na soudy

  • Další povinně zveřejňované informace

    • Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5. odst. 3 - Poskytnuté informace

  • GDPR: Povinně zveřejňované informace dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679

UŽITEČNÉ ODKAZY