Výběrová řízení
Město Miroslav
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Rada města Miroslavi
vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
ředitele/lky Správy majetku města Miroslavi, příspěvkové organizace,
s místem výkonu práce Příkopy 17, Miroslav.
Předpoklady a požadavky: |
občan ČR, popř. cizí státní občan mající trvalý pobyt v ČR věk nad 18 let způsobilost k právním úkonům bezúhonnost
dosažené vzdělání |
|
|
znalosti oboru
|
· znalost fungování příspěvkových organizací, jejich ekonomiky a účetnictví, znalost zákoníku práce · znalost vodního hospodářství · základní orientace ve fungování státní správy a samosprávy |
||
další praxe
|
zakládání a péči o zeleň
vítána |
||
jazykové znalosti |
vítány |
||
další požadavky |
· samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, iniciativa, schopnost koncepční práce a řízení organizace, delegování, řešení konfliktních situací, přirozená autorita, časová flexibilita |
||
· výborné komunikační a argumentační schopnosti, schopnost prezentace na veřejnosti, schopnost motivovat druhé |
|||
· ochota se dále vzdělávat · dobrá uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Internet) |
|||
· řidičské oprávnění skupiny „B“ – aktivní řidič |
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání v příspěvkové organizaci zřízené Městem Miroslav
- pět týdnů dovolené
- příplatek za vedení, osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům
- přátelský pracovní kolektiv
- příspěvek na stravování
- kvalifikované uvedení do problematiky, odbornou podporu
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete na adresu Městský úřad Miroslav, nám. Svobody 1/1, 671 72 Miroslav nebo předejte na podatelně úřadu,
nejpozději do 9.10.2024 do 11,00 hodin.
Kontaktní pracovník – Mgr. Ivana Janderová, tajemnice úřadu, tel. 515 266 454, 735 173 154.
Obálku označte slovy „Výběrové řízení – ředitel/ka SMM Miroslavi, p.o.“.
Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců
ve veřejných službách a správě, platová třída 11.
Termín nástupu: co nejdříve, nejlépe k 1.11.2024 (popř. dle dohody)
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), e-mail, telefonní spojení, datum a podpis.
K přihlášce připojte:
- strukturovaný životopis (obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech)
- originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- koncepci rozvoje organizace (minimální rozsah 2 strany strojopisu)
- originál, popř. ověřená kopie lékařského potvrzení o způsobilosti k výkonu pracovního místa ředitele (ne starší 2 měsíců).
Charakteristika pracovního místa: ředitel příspěvkové organizace města zajišťující zejména správu majetku města a provozování vodovodů a kanalizací ve městě
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Ing. Martin Plechatý v.r.
starosta města
Poskytnuté osobní údaje bude správce (Město Miroslav, nám. Svobody 1/1, 671 72 Miroslav, IČO: 00293164) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu údajů. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány pod dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Subjekt údajů má v čl. 15 – čl. 21 obecného nařízení garantována svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu.